Czcionka:

A+A-

Kontrast:

KONKURS MATEMATYCZNY

KONKURS  MATEMATYCZNY

KONKURS  MATEMATYCZNY  ON-LINE
„CHALLENGE  EIGHT”

 

W dniu 27 kwietnia 2021 r. uczniowie klas ósmych, w ramach projektu realizowanego przez „Szkołę Matmy”, wzięli udział w pierwszej edycji ogólnopolskiego konkursu matematycznego „Challenge Eight”, którego celem było:

  • powtórzenie wiadomości i umiejętności przed zbliżającym się egzaminem ósmoklasisty,
  • weryfikacja wiedzy każdego uczestnika,
  • możliwość porównania swojej wiedzy z rówieśnikami z całej Polski,
  • dostarczenie nauczycielom informacji na temat popełnianych przez uczniów błędów,
  • możliwość efektywnego zaplanowania zajęć powtórzeniowych przed egzaminem końcowym.

Uczestnikami z klasy VIII A byli: Marta Ciarcińska, Kamil Jasiński, Julia Łasińska, Wiktoria Słabkowska, natomiast z klasy VIII B : Michał Celebucki, Zuzanna Dobiesz, Karol Graczykowski, Kacper Hejka, Karina Rybinkowska.

Konkurs odbywał się w trybie on-line na platformie edukacyjnej testportal.pl.
W czasie 90 minut ósmoklasiści rozwiązywali 50 zadań jednokrotnego wyboru, na zróżnicowanym poziomie trudności. Zadania zostały skonstruowane tak, aby umożliwić powtórzenie kluczowych zagadnień obejmujących tegoroczny egzamin końcowy po Szkole Podstawowej.

            W całym kraju do testu konkursowego przystąpiło łącznie 1621 uczniów z klas ósmych szkół podstawowych. Średni wynik ogólnopolski, to 42,08%. A oto najlepsze wyniki naszych uczestników:

I miejsce : Wiktoria Słabkowska z klasy VIII A (90%).

II miejsce : Karol Graczykowski z klasy VIII B (84%).

III miejsce : Marta Ciarcińska z klasy VIII A (60%).

Wyniki pozostałych uczestników są również wyższe od średniej ogólnopolskiej lub zbliżone do tej średniej.

Wszystkim bardzo gratulujemy i życzymy wielu kolejnych sukcesów
w dziedzinie nauk ścisłych.  

Nauczyciele matematyki: Anna Komorowska (VIII A) i Romualda Sternicka (VIII B).

Data dodania: 2021-05-05 08:27:41
Data edycji: 2021-05-05 08:29:40
Ilość wyświetleń: 141

Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej