Opcje widoku
Reset

WYCIECZKA DO WARSZAWY

Wycieczka do Warszawy!

6 czerwca 2024 roku uczniowie  naszej szkoły  wraz z opiekunkami  udali się na wycieczkę do Warszawy. Grupa liczyła 45 uczniów oraz czterech nauczycieli ( klasa 2,3a, 3b i 4a). Wcześnie rano o 5.50zebraliśmy się przed szkołą, by wyruszyć w kilkugodzinną podróż autokarową do stolicy.
        Naszą wizytę zaczęliśmy od zwiedzania Stadionu Legii. Uczniowie z zaciekawieniem wysłuchali historii o powstaniu Legii. Spacerując po ogromnym stadionie, mogliśmy wejść do pomieszczeń dla komentatorów sportowych i do sal, gdzie odbywają się konferencje prasowe. Następnie udaliśmy się do Muzeum Legii, gdzie zobaczyliśmy pamiątki związane z karierą zawodników. Wyeksponowane mundury, stroje sportowe, szereg trofeów przykuły uwagę uczniów.
         Następnie pośpieszyliśmy na  spotkanie z przewodnikiem , który oprowadził nas po Starym Mieście, gdzie znajduje się kolumna Zygmunta i Zamek Królewski. Kolejnym miejscem był Rynek Starego Miasta, po środku którego stoi pomnik Warszawskiej Syrenki. Słuchając ciekawych opowieści przewodnika dotarliśmy do barbakanu oraz Pomnika Małego Powstańca.
        Ostatnim punktem było zwiedzanie  Zamku Królewskiego. Podziwialiśmy piękno budynku, który został zbudowany w stylu barokowo - klasycystycznym. Zamek zachwycił nas swoją monumentalną architekturą i bogatą historią. Wnętrza zamku były równie imponujące, z bogato zdobionymi salami, gdzie z bliska mogliśmy podziwiać dzieła sztuki i meble z dawnych epok.
             Po pełnym wrażeń dniu udaliśmy się na posiłek do restauracji na Starym Rynku.
            Uważamy, że wycieczka była bardzo udana. Zobaczyliśmy wiele interesujących miejsc. Panowała miła atmosfera. Zrobiliśmy sporo pamiątkowych zdjęć.
Zmęczeni, ale pełni wrażeń  wróciliśmy do szkoły !!!